Naughty

Nu har ja vart en bad girl och inte bloggat på hela helgen. Det måste firas med en summering!! (jag var tvungen att tänka efter riktigt mkt för att minnas vad jag gjorde i torsdags, så sämst e mitt minne)

Torsdag: Jag å min bebis myste sönder hemma hos mig i mitt nysteeedade rum. Vi kramades tills vi kräktes, sjöng med i alla gamla Witneyhits och drack glögg så de sprutade ur öronen (inte hans, bara mina) Moah!

Fredag: Kotknackis och jag hade ett högst oerotiskt möte kl 10.00 på morgonen, mjääktrött va jag efter min glögg psykos från kvällen innan. Spenderade resten av den regniga sopdagen i soffan framför Harry Potter. Kvällskvisten bjöd på en mysig middag hemma hos Buppo och sen en festlig avslutning hemma hos Mallan, för att hon lämnar äckelsverige för snöigare breddgrader. (blir sååååå sugen!!!!)

Lördag: Efter att x antal mennsk ringt typ 7000 ggr så svarade jag äntligen när stinken ringde, trodde jag i typ 4 minuter när jag hörde satt det va enji. Dumt. Sen åkte jag i ilfart hem till joxxets syster och söthugo och snornoah för att mysa sönder med te, bäbiskek och 3 bebisfilmer. Jag gick ut me elliot oxå, ja e bra! (jag vill ha en hundvalp i julklapp?) Sen chillade ja å joxx å älsk å jexx och enj. Det blev mangapron och heartbreak kid. Helt ok!

Söndag: It's a sad morning, älskmormor ville inte mer <3 Kvällen mös till lite med chinafood med mamms, och sen oldSKU med mitt crew, love u guys!!

And that's all folks...

Kommentarer
Postat av: creepy stalker

jag följer efter dej mest hela tiden, jag ser att du kliar dej på rumpan och nyss utbrast du
"CRAP! I just shrted!"

2007-12-10 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0