Morgon i bunkern

Folk vinterkräks till höger och vänster och min mage vänder sig ut och in av bara tanken på att ligga hemma med världshistoriens i särklass mest keffa (dedicated to m to tha na) och ohygieniska sjukdom. Därför halvligger jag nu under skrivbordet med datan krampaktikt fastklistrad i klorna då jag hörde ryktas om att min kreekjuka kollega PC just entrade byggnaden, vafan gå hem och slemma istället!

För övrigt kommer det bli en galet lång dag. Kom hit vid åtta och kommer inte ljuset på andra sidan förrän tidigast elva ikväll, herre Jesus, vart ska världen ta vägen?

Just nu önskar jag mig en sån här klänning med tillhörande kropp till kvällens julfest.
 image59
Har noll koll på vad jag ska ha på mej, borde tagit tag i problemet för en vecka sen, minst! Annars blir det väl något sånt här...
image60

Merry fucking x-mas!

Kommentarer
Postat av: AGNE

Jag tycker att vi alla ska satsa på Verka Seduchka (stavning på det namnet, om jag får be).

2007-12-12 @ 15:13:38
URL: http://dinmama.blogg.se
Postat av: Sandra G

du var schnyggve iaf ;P

2007-12-13 @ 20:21:28
URL: http://tafattatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0